NB. II.: rosszul visszafújt előny?

Elemzés

2022-08-18 11:52:48
Horváth Tibor |

Gól - labda áthaladása - forrás:
Forrás: - Gól - labda áthaladása

A bíró a 92. percben, a lehető legrosszabbkor avatkozott közbe, a Haladás egyenlítése bánta – videó.

Horváth Tibor játékvezető kritikus pillanatban nem alkalmazta az előnyszabályt a szerdai, Haladás-Szeged NB II-es bajnoki mérkőzésen. A 92. percben, 1-0-s szegedi vezetésnél a szombathelyiek játékosa, Lucas Simut került volna óriási ziccerbe, ha egy pillanatot még vár a bíró a remek átadást megelőző szabálytalanság után. A játékvezető azonban közbefújt, így a 100 százalékos helyzet helyett szabadrúgást kapott a Hali, amelyet fölé rúgott. A vendégek pedig 1-0-s győzelmet arattak.

Íme, az eset videón…


csakfoci.hu
 

Hozzászólások: